En ole saanut ilmoittautumisesta mitään vahvistusviestiä sähköpostitse. Tuliko ilmoittautuminen perille?

VASTAUS

Tarkista varmuuden vuoksi oman sähköpostilaatikkosi roskapostikansio ja jos vahvistusviestiä ei löyty, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Varauspalvelu lähettää onnistuneesta ilmoittautumisesta heti ilmoittautumisen jälkeen automaattisen vahvistusviestin ilmoittautumisen yhteydessä annetun 1. huoltajan sähköpostiosoitteeseen. Vahvistusviestissä voi leiristä riippuen olla mukana jo lasku, leirikirje ja muita mahdollisia liitteitä.

Jos et saa vahvistusviestiä, on todennäköistä, että ilmoittautuminen ei ole onnistunut. Automaattinen vahvitusviesti tulee, vaikka ilmoittautuminen jäisi erikseen käsiteltäväksi (esim. Tuettu loma -alennus tai vaikkapa kehitysvammaisten lasten ryhmä).

Tämä vastaus on päivitetty viimeksi 27.1.2023.

Jäikö vielä jotakin kysyttävää? Ota yhteyttä

AW-978123095